Ankara ziyareti kapsamında Başkanımız ve Derepazarı Belediye Başkanı Sayın Şaban Kalça ile birlikte, Rize Milletvekilimiz Sayın Muhammed Avcı ve İçişleri Bakanımız Sayın Mustafa Çiftci’yi ziyaret ederek ilçemizde hayata geçirmeyi planladığımız Emniyet Müdürlüğü Lojmanı Projesi’ni kendilerine sundular ve proje hakkında istişarelerde bulundular.
İlçemize kazandırmayı hedeflediğimiz projelere vermiş oldukları kıymetli destek ve yakın ilgilerinden dolayı kendilerine teşekkür ederiz.